
טור דעה: למה חשוב שינוי השם של תסמונת השחלות הפוליציסטיות
בעקבות ההכרזה הרשמית מה-12 במאי 2026 על שינוי שמה של 'תסמונת השחלות הפוליציסטיות' (Polycystic Ovary Syndrome) לשם החדש 'תסמונת שחלתית מטבולית רב-אנדוקרינית' (Polyendocrine Metabolic Ovarian

בעקבות ההכרזה הרשמית מה-12 במאי 2026 על שינוי שמה של 'תסמונת השחלות הפוליציסטיות' (Polycystic Ovary Syndrome) לשם החדש 'תסמונת שחלתית מטבולית רב-אנדוקרינית' (Polyendocrine Metabolic Ovarian

בחודש אוג' 2021 יצאה המלצה רשמית מהאגף לפיקוח על קופות החולים במשרד הבריאות, להאריך את משך תוקף המרשמים בישראל לחצי שנה.