יום האשה הבינלאומי הוא תמיד סוג של חשבון דרך, כמו יום הולדת – ספירת מלאי, מה עשינו, מה עוד צריך לעשות ותמיד יש את מי שיאמר "די כבר לא צריך, היום הכל כבר שוויוני"…
ספירת המלאי לא מעלה שאנחנו בעולם שוויוני, למרות הרבה שינוי שנעשה הדרך עוד ארוכה, ואכן אי אפשר לוותר על המאבק ועל יום האשה. חשוב לקיים את היום, וגם עבודה בלתי מתפשרת לאורך כל השנה, להעלאת מודעות ולשינוי המציאות.
אנחנו אוהבות להגדיר את עצמנו כפמיניסטיות אופטימיות, כמי שמנסות תמיד לבוא בטוב, גם כשממש רע. לכן, למרות השנה המתאגרת והקשה לנשים בקורונה ביחס למעמדן של נשים בבית, להשתתפותן בתהליכי קבלת החלטות ובשוק העבודה, ניסינו לחשוב על הטוב.
אנחנו מציעות לכל אחת ואחת מאיתנו לחשוב מהו יום האשה עבורי, מעבר לאייקונים בוואטאפ או הנחות בשווקים, מה עשיתי לטובת הובלת שינוי ומה עוד אוכל לעשות השנה.
מצרפות כאן חלק קטן מהדברים שעשינו בעמותת "נשים לגופן", מוזמנות להצטרף אלינו ולייצר איתנו מציאות אחרת –גם באמצעות "עיגול לטובה". הקדשת כ-5 ₪ בממוצע בחודש לטובת העשייה שלנו, בלי בירוקרטיה סבוכה ובתהליך שלא יקח לכן יותר מדקה אחת – ושיעזור לנו להמשיך ולעבוד.