טל תמיר בראיון ל Y-NET על חוק הפוטושופ ודימוי גוף. כתבה של נעם ברקן ואריאלה שטרנבך. לפני חמש שנים נחקק חוק הפוטושופ, שהיה אמור להילחם בדימויי גוף מעוותים בפרסומות ולצמצם את תופעת הפרעות האכילה. בתחילה פירסמו חברות האופנה את ההבהרה המתחייבת כחוק בפרסומות שבהן נעשתה הצרת היקפים — אבל בתוך זמן קצר חזרו לסורן. מסמך של מרכז המחקר והמידע של הכנסת מגלה שהחוק כלל לא נאכף ולמעשה נבעט ממשרד למשרד מאז נכנס לספר החוקים. למה? כי אין בו כסף.

לקריאה לחצו כאן

סגירת תפריט
דילוג לתוכן